Olej Plus 50 II 15W40 5l

Olej Plus 50 II 15W40 5l
  • Olej Plus 50 II 15W40 5l
Nowy olej silnikowy John Deere Plus-50 II został stworzony specjalnie do użytku w pojazdach terenowych i w skrajnych temperaturach. Można go używać zarówno w istniejących, jak nowszych silnikach. Olej Plus-50 II utrzymuje lepkość znacznie dłużej niż typowe oleje silnikowe, dzięki czemu silnik może płynnie kontynuować pracę nawet przez 500 godzin (sprawdzone w teście eksploatacji w warunkach terenowych JDQ-78X). 
 
Korzyści
- Niższe koszty konserwacji i krótszy czas przestoju.
- Przy eksploatacji w silnikach firmy John Deere z filtrami firmy John Deere okresy między wymianami mogą zostać wydłużone do 500 godzin.
- Stworzony, aby zapobiegać utlenianiu, odkładaniu się osadów, korozji i zużyciu części. Charakteryzuje się też bardzo niskim współczynnikiem tworzenia sadzy.
- Zapewnia najwyższą skuteczność w zapobieganiu powstawania szlamu i nalotów.
- Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przyspieszonemu zużyciu silnika.
- Technologia niskopopiołowa wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych.
- Rozwiązanie dla całej floty: znakomita ochrona silników spełniających normy emisji spalin IT4 i starszych.
110,00 zł
Brutto
Ilość

Nowy olej silnikowy John Deere Plus-50 II został stworzony specjalnie do użytku w pojazdach terenowych i w skrajnych temperaturach. Można go używać zarówno w istniejących, jak nowszych silnikach. Olej Plus-50 II utrzymuje lepkość znacznie dłużej niż typowe oleje silnikowe, dzięki czemu silnik może płynnie kontynuować pracę nawet przez 500 godzin (sprawdzone w teście eksploatacji w warunkach terenowych JDQ-78X). 
 
Korzyści
- Niższe koszty konserwacji i krótszy czas przestoju.
- Przy eksploatacji w silnikach firmy John Deere z filtrami firmy John Deere okresy między wymianami mogą zostać wydłużone do 500 godzin.
- Stworzony, aby zapobiegać utlenianiu, odkładaniu się osadów, korozji i zużyciu części. Charakteryzuje się też bardzo niskim współczynnikiem tworzenia sadzy.
- Zapewnia najwyższą skuteczność w zapobieganiu powstawania szlamu i nalotów.
- Bardzo dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przyspieszonemu zużyciu silnika.
- Technologia niskopopiołowa wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych.
- Rozwiązanie dla całej floty: znakomita ochrona silników spełniających normy emisji spalin IT4 i starszych.
123