Regulamin sklepu Agristar.pl
- Sklep internetowy działający pod adresem www.agristar.pl prowadzony jest przez Agristar - Dawid Wasilewski, 86-320 Łasin Szczepanki 78, NIP 876-217-67-24, zwanym dalej „Sklepem"
- Przedmiotem sprzedaży prowadzonej przez sklep www.agristar.pl są towary przedstawione na stronach www.agristar.pl. Sklep zaprasza do składania zamówień, poprzez potwierdzenie zamówienia przez pracownika Sklepu - dochodzi do formalnego zawarcia umowy.
- Ceny towarów sprzedawanych w sklepie wyrażone są w złotych polskich [PLN] netto/brutto i nie zawierają kosztów przesyłki towaru. Koszty przesyłki towaru do Kupującego zamieszczone są na stronach Sklepu www.agristar.pl i wynoszą odpowiednio:
-przesyłka kurierska na terenie kraju, do 30kg, płatność przelewem = 22zł brutto
-przesyłka kurierska na terenie kraju, do 30kg, płatność za pobraniem = 26zł brutto - Paczki ponad gabarytowe podlegają wycenie indywidualnej/dodatkowej opłacie.
- Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku reklamacji uszkodzonego mechanicznie towaru w transporcie, wymagany jest protokół spisany z kurierem doręczającym paczkę.
- Produkty w cenie 0 zł stanowią ofertę informacyjną oraz podlegają wycenie telefonicznej lub mailowej.
- Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80–280, KRS: 0000227278
- Kupujący ma możliwość skorzystania z płatności: przelewem, za pomocą BLIK, płatności online PayLane.
- Zakupu w sklepie dokonuje się poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku, a następnie wypełnienie kolejnych stron formularza zamówienia wskazanego na stronie Sklepu.
- Zamówienie można składać 24h na dobę przez cały rok.
- Kupujący, po złożeniu zamówienia, otrzyma pocztą elektroniczną na podany e-mail:
a/ informację o statusie zamówienia
b/ informację w postaci dokumentu W-Z o realizacji zamówienia
c/ informację o terminie realizacji zamówienia
c/ informację, że towar został wysłany do kupującego - Sklep wykona umowę (zrealizuje zamówienie) najpóźniej w terminie do trzydziestu dni po złożeniu przez Kupującego zamówienia i oświadczeniu Sklepu o jego przyjęciu.
- Sklep nie mogąc spełnić świadczenia ( zrealizować zamówienia) na rzecz Kupującego m.in. z tego powodu, że zamówiony towar przez Kupującego nie jest dostępny, wtedy niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzech dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie oraz zwróci całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną.
- Kupujący może dokonać wyboru sposobu zapłaty. W przypadku, gdy Kupujący wybierze sposób zapłaty „przedpłata na konto", wysyłka realizowana będzie po wpływie przedpłaty na konto Sklepu. Przy odstąpieniu od umowy przedpłata zostaje zwrócona Kupującemu.
- Kupujący może od umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem i dowodem zakupu przed upływem terminu. Zwracany towar musi być czysty nieużywany, w nie uszkodzonym oryginalnym opakowaniu.
a/ zwrotowi nie podlegają przedmioty elektryczne/elektroniczne (nie mamy możliwości sprawdzenia czy towar nie został uszkodzony/podłączony nie poprawnie)
b/ zwrotowi nie podlegają towary zamawiane na specjalne zamówienie z wpłaconym wcześniej zadatkiem na poczet zakupu. - W przypadku zwrotu towaru, Kupujący ponosi koszt wysyłki (np. koszty opakowania, opłatę pocztową za odesłanie przesyłki).
- Zgodnie z art 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
- Wszystkie towary dostępne na agristar.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. Okres i warunki gwarancji zależne od producenta.
- W przypadku reklamacji Kupujący jest zobowiązany przesłać reklamowany towar na adres Sklepu wraz z pisemną reklamacją. Druk reklamacji z niezbędnymi informacjami dostępny jest do pobrania w zakładce "Zwroty i reklamacje". Sklep ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni. W przypadku uznania reklamacji towar bez wad zostanie odesłany Kupującemu, koszty reklamacji w tym koszty przesłania zwrotu towaru do Klienta ponosi Sklep.
- Wszystkie nazwy towarów, numery katalogowe, nazwy producentów i ich znaki towarowe użyte są na stronach Sklepu wyłącznie w celach identyfikacji towarów i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i w szczególności ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271)
- Koszty połączeń telefonicznych z obsługą sklepu są zgodne z taryfą operatora.
- Do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sklepem niezbędna jest akceptacja tego regulaminu.
- Regulamin dotyczy sprzedaży telefonicznej oraz sklepu internetowego.
Polityka ochrony danych osobowych ustawa z 1997 r
Agristar Dawid Wasilewski
NIP 876-217-67-24
86-320 Łasin Szczepanki 78